2013/04/28

Congratlation!

There was a announcement for the Graphic 45 design team for 2013 on last Thursday.
New Graphic 45 DT are so talented members!! Congratulation!!
I'm so excited to see new projects.

And thank you for the people who wished me luck. 
I couldn't make to the design team this year, but I'm so glad to made this point.
Thank you for your support.

New design team members are so talented people!!
Please check new awesome Graphic 45 DT.

応援してくださった皆様、本当にありがとうございました!
残念ながら、Graphic 45のデザイナーは最終選考で落ちてしまいました。
オーディション中に、沢山の応援のメッセージを頂き、とっても嬉しかったです。
残念な結果になってしまいましたが、今回の挑戦で得たものと新しい発見が、
すごく多かったです。

自分に足りなかった物も、今回の経験を通じて、認識する事ができました。
また、多くの方に支えられている事を改めて実感しました。
悔しい思いも少しありますが、何より涙がでるのは、
多くの方から頂いた温かい笑顔と言葉です。

普段、全く誉めない父さえも「よく頑張った、また来年挑戦すればいい」と。。。

グラフィックの発表に名前が無かったと母に伝えると、何度も何度も発表の画面を見て、
どこかに名前がないかと探す母。。。

来年頑張りましょうと励ましてくれるお友達!

いやぁ、嬉しいですね。。。
とっても幸せです。
本当にありがとうございます。

2013年のメンバーは素敵とても素敵な方々です!ぜひ、チェックしてください☆

応援してくださり、本当にありがとうございました!





Thank you for stoping by my blog.

Have a wonderful weekend!!













0 件のコメント:

コメントを投稿