2013/06/10

Workshop on last Friday

Hello everyone. 
こんにちは
I had a workshop on last Friday!
The project was"The Little Piggy in France"

先週の金曜日、講習会を開催させて頂きました☆
I had really great time that day!! 
All of the people are so supportive and friendly! 

I just want to say thank you so much to those of you who came to my class.
I always enjoy having great time with you.
I am sure that it was little bit tough to cut out some embellishments,but I hope you enjoyed making it. 

ご参加頂いた皆様、とっても楽しいひと時をありがとうございました♪
細かいカットとインクでの着色作業が多く、大変だったと思いますが、
楽しい時間を過ごして頂けましたでしょうか??

皆様のご協力で、素敵な作品が沢山できました♪
私もとっても楽しかったです☆
一緒に作品を制作する時間は、やっぱり楽しいですね☆

お写真を加え、お家に飾って頂けると嬉しいです♪
Also, I would appreciate if you decorate it with your sweet pictures when you get home. 


 
作品をダダァーっと並べると、迫力がありますね♪

今回も、沢山お話しながらの楽しい時間が過ごせました☆

本当にありがとうございました♪
また。今回ご都合が合わず、残念ですとご連絡を頂いた皆様!
次回お会い出来る事を楽しみにしております♪♪

キット販売のリクエストも頂いております。
ただいま検討させて頂いております。
ご連絡、誠にありがとうございます☆

It was such a great time! Talking! Making! Laughing♪
Thank you so much.

Also, I would like to say thank you to the people who left me some messages that you really wanted to come to my class if the schedule was available.
I hope to see you soon too. Thank you for your sweet comments and kindness! 




Thank you so much for stopping by my blog.

Have a wonderful day.


2 件のコメント:

  1. 私も行きたいです!
    でも東京行けないしな…((汗))
    また機会があったら行きたいです!!

    返信削除
    返信
    1. しろたんさん
      コメントありがとうございます☆
      お会いすることが出来ず、残念です。。。
      「私も行きたいです!」の言葉がとっても嬉しいです☆

      もっと多くの機会があるといいですよね!色々活動出来る様、頑張ります☆
      機会がありましたら、ぜひぜひ!!ご参加ください♪♪
      ブログも読んで頂けて、本当に嬉しいです♪
      ありがとうございますo(´▽`*)/♪☆☆

      削除